TISDAG

Nu var det ett tag sen igen. Igår var jag i kungsberg med leffe, samuel, timmy, saana och nina. Gick bra dom första åken sen gjorde jag en världens vurpa. Gjorde illa svanskotan ``svanken`´ och slog huvudet. Tur att jag hade hjälm. Gjorde jätte ont precis efter fallet men sen satte jag mig och vila en stund. Och då blev jag bättre. Men var ganska ttrött hela dagen. På kvällen blev jag jättetrött men det kanske inte är så konstigt när man åkt slalom hela dagen.

Sen när jag vaknade i morse hade jag jätteont i nacken, svanken och ryggen. Men åkte iallafall till jobbet. har varit jätte trött idag. Men när jag kom hem så stod thomas och lagade mat. Sen när vi ätit klart åkte thomas och tränade och jag gick ut på promenad. Ringde johanna. Kom nyss hem och jag pratar med johanna forrtfarande. Det var ett tag sen vi pratade så det är skönt att prata av sig.  


Kommentarer
Postat av: johannaww

Jaa. det var ett tag sen.

Ja det var väldigt skönt att prata av sig. tack vännen för ett trevligt samtal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0