GOD MORGON

Tänkte berätta om vad jag gjorde igår kväll. Jag och thomas bjöd hit Micke och jenny på middag. Det blev förrätt, huvudrätt och efterrätt. Och gått dricka till. Till Förrätt gjorde vi toast som bestod av laxröra och en skiva citron. Till Huvuträtt blev det kycklingfilé, hemgjorda potatisklyftor, kall beasås, stekta morötter och en kall sallad. Sen kommer vi till efterrätten som vi hade en melon som tallrik och i den hade vi en fruktsallad. Fruktsalladen bestod av melon, annanas, apelsin, passionsfrukt, malibo och passoá. Och till hade vi vaniljvisp. 

Sen tittade vi på melodifestivalen, då kom Stina på besök, vi alla röstade olika förutom jag och jenny. Jag tycker många bidrag var bra men tycker nog rätt låt vann igår.

Här kommer lite bilder:
Dukning


Förrätt
 

Förrätt


Huvudrätt


Huvudrätt


Efterrätt


Stina


Eric Saade vann


/Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0