SPRINGA SPRINGA SPRINGA

Har inte skrivit på länge nu. Har liksom inte haft tid. men det glömmer vi och fortsätter. När jag kom hem efter jobbet så bytte jag direkt om till träningskläderna och åkte med thomas upp till Ulvsta och sprang. Vi tog rundan på 5 km. Så skönt men jobbigt. Jag märker att det är mycket jobbigare att springa i skogen bland rötter och stenar än på en landsväg. På en landsväg kan det vara jobbigt för fötterna. Även om det var jobbigare i skogen så tycker jag att det är bättre att springa där. Jag har sprungit rätt mycket nu på sista tiden. Skönt att ta en joggingrunda när man kommer hem från jobbet. Måste hålla i inför vårruset den 18 maj, hehe :)

Jag funderar på att springa tjejmilen nästa år. Fast har ingen aning om jag skulle klara av det. Thomas tycker jag ska anmäla mig till i år. I september i stockholm kommer  det vara. Men det tror jag inte att jag hinner bli riktigt iform till. Jag tror man ska anmäla sig senast nån gång i juli. Men är nog bäst att jag satsar till nästa år så jag hinner träna en del. Eller vad tycker ni?

Först nu iallafall ska jag fokusera på vårruset, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0