TODAY

Dagen började med en promenad med Saana. Vi tog rundan runt Böle. När jag kom hem så tog jag en dusch. Sen ringde mamma och vi pratade jättelänge. Mysigt att prata med mamma. Sen tittade jag lite på tv och åt lunch.

När klockan närmade sig 15 så åkte jag fram till badhuset och fixade gymkort. Jag har ju haft gymkort på gäveränges gym förut men nu tänkte jag prova något nytt och få lite ny energi. Det nya gymet är Actic det gamla nautilus. Ska bli roligt att prova lite nytt.

Sen blev det ett besök till Ica. Jag köpte en fönsterskrapa och fönsterputts. För när jag kom hem sattes det igång med att puttsa fönster :) Jag har aldrig gjort det själv nån gång. Eller jag har ju hjälpt mamma men inte haft hela ansvaret själv. Tänkte ringa mamma och få lite råd men hon svarade inte. Så jag fick klara mig på egen hand. Och det gick faktist bra. Men det är inte det enklaste ;) Jag passade även på att byta gardiner och lampskärmar till lite mer höstligt i vardagsrummet. Hade vitt under sommaren. Men nu är det svart :)

Thomas kom hem ganska sent men vi åt iallafall när han kom hem. Nu sitter vi och tittar på lite tv får snart besök av thomas mamma.







Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0