SVAR PÅ KOMMENTAR OCH OM I LÖRDAGS

Vill börja med ett svar på kommentar. I fredags visade vågen -0,2. Inte mycket men något. Hoppas på lite bättre resultat denna vecka. Men det visar sig :)

Sist jag skrev skulle jag på Ladies Night. Vi hade det jätte trevligt. Vi åt först på Harrys. Vi började med en fördrink Mojito och lite chips och dip och delade på ;) Sen beställde vi huvudrätten, jag tog ceasarsallad och det vita vinet som rekommenderades till. Till efterrätt blev det en till Mojito ;) Sen fixade vi fribiljetter till senare för efter Ladies Night tänkte vi gå tillbaka. Vi fick till och med dubbelt.  Ibland har  man tur ;)

På ladies night hade vi jättetrevligt. Det var jättebra, skrattade massor. Första gången för mig att se det där. Gör om det nästa år :) Dom som inte har sett föreställningen nån gång tycker jag ska göra det :)

Saana,jag och Emelie


Brudarna ensam på bussen. Saana,Emelie och Linnea.


Mojitos


Ladies Night


Det var lite om lördagen. Nu ska jag göra mig klar inför jobb. När jag kommer hem ikväll blir det väl promenad som varje kväll nuförtiden :)

Ha en trevlig dag nu alla, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0