LÖRDAG

Kl 14 idag åkte vi och firade min brorson Elvis som fyller 2 år på måndag. Han fick många presenter. Av mig och darling fick han en sandlåda som darling och hans klasskompis byggt. Han fick även en grävmaskin, liten traktor och en liten bil. Är det födelsedags kalas så är det:) Lägger nog ut någon bild sen på kalaset.

Ikväll har jag och darling varit i gävle. Vi började med att äta god mat på östens pärla. Jag åt kyckling med röd curry och kokosmjölk. Till dryck fick det bli husets vita vin, gott. När vi kände oss mätta begav vi oss till sfbio för att se hunger games. Jag är nöjd med filmvalet. Den var bra. Den tycker jag ni ska se:)

Hoppas ni haft lika bra lördag som mig, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0