UPPDATERING

Ja nu har det inte blivit så bra uppdatering här. Ska försöka att uppdatera sen sist :)

Sist jag skrev så var det ett snabbt inlägg på långfredagen då jag var hos saana och johan. Där hade vi det jättetrevligt. Vi grillade, åt och drack gott. Vi pratade massor och hade det jättetrevligt. Senare på kvällen kom det en taxi och hämtade oss och skjutsade oss alla till baren som hade öppet bara för denna kväll. Det var premiär för mig där kan man säga ;) Förut var det öppet varje kväll på baren men då jag fyllde 18 så stängde det och jag fick ingen möjlighet att åka dit. Så därför fick det bli en liten premiär ;) Väl inne på baren så var det också jättetrevligt. Det blev mycket dans och pratade med mycket folk. Hade superroligt. När vi dansat några timmar och kände oss trötta så begav vi oss hemåt. Men denna gång gick vi hem. Oj vad mina fötter gjorde ont. Först dansa i timmar med klackar och sen gå hem i klackar, ja inte konstigt att det gjorde ont i fötterna ;) Tack för en super trevlig långfredag! :)




Jonas, Johan (bror) och thomas (darling)


Jag och fina Hanna


Fina Saana, Fina emelie och jag

Sen har hade vi ju påskafton (lördag). Då blev det att ta det lite lugnt på dagen, sen på kvällen åkte vi till våran sommarstuga. Vi var där med några fina vänner (micke,jenny,cia, daniel och carro och vi då). Vi grillade och hade det jättemysigt. Tyvärr så blev jag lite dålig på kvällen och det var inte alkohol som många kanske tror nu. Men jag drack ingen alkohol på lördagen. Jag fick jätteont i ryggen, blev jättetrött och jag frös . Det högg och blev nästan som kramper i ryggen. Så till slut var jag tvungen att lägga mig, jättetråkigt att det blev så. men det var jättemysigt att sova i stugan första gången iår med fina vänner <3 :) Tack för en mysig kväll!

Påskdagen kände jag mig lite bättre i ryggen men inte helt bra. Var lite trött och frös lite granna. Vi åt frkost/lunch, sen packade alla ihop sina saker. När allt var ihoppackat var det dags att åka. Vi kramades hejdå allihopa. Jag och darling åkte hem till mina föräldrar en stund. Där kollade jag febern och det visade sig att det var feber, 38.9 grader :( Vi var inte där så länge. När vi kom hem så lade jag mig och vila. Låg och vila hela kvällen så jag skulle kunna bli piggare.

Sen var det annandag påsk (Måndag). Och jag kände mig mycket bättre. Hade lite ont i ryggen men var inte alls lika trött. Kollade om jag hade feber men det hade jag inte. Så himla skönt. Men konstigt att febern gick över så snabbt. Men jag ska inte klaga, jätteglad att febern försvann. Men tog det hyfsat lugnt iallafall igår. Men jag låg inte i sängen hela dagen iallafall :) Hehe. 

Och så har vi idag (Tisdag) :) Då var det dags att börja jobba igen efter ledigheten. Det var faktist roligt att komma tillbaka :) Har inte varit sjuk idag, har varit pigg, så skönt. Men jag känner av ryggen ibland. När jag kom hem idag så åt jag och darling lite mat sen åkte jag till gymet. Men jag tänkte att jag tar det lugnt eftersom jag nyss varit sjuk. Jag värmde upp 10 minuter på bandet sen körde jag på crosstrainern i 30 minuter. Jag tänkte köra på mer men kände att det var lite jobbigt. Så det fick vara bra så :) Sen blev det att åka hem och duscha. Nu har jag suttit och tagit det lugnt en stund. Men nu ska jag gå och sova. Ska upp ganska tidigt i morgon eftersom det är jobb då som gäller :)  

Ja det där var en uppdatering sen sist. Nu ska jag försöka skriva lite oftare så slipper det bli så lång upptdatering :)
Hoppas ni mår bra alla, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0