ALOE VERA KVÄLL

Igår blev det en långpromenad. Tänkte bara gå en kort vända men det var så härligt väder ute så fortsatte min runda hem till mina föräldrar. Så sammanlagt blev det lite mer än 8 kilometer. Härligt!


På kvällen var det aloevera kväll hos mig. Det var jätte trevligt. Det var synd att det var så många som inte kunde komma. Men jag hade iallafall 5 stycken gäster och det gick lika bra. Jätte mysigt :) Jag fick en vädecheck på 200:- och en bukett rosor som ett tack för jag hade visningen hemma hos mig.

Jag handlade lite också. Jag köpte Aloe Vera gelly. Den produkten är bra att ha i sitt husapotek. Den är riktigt bra för tex brännskador, öppna sår, blåsor. Du kan ha denna produkt var som helst på kroppen. Till och med inne i munnen om man t ex har blåsor där. Man kan säga att det bara är Aloe Vera plantan i denna tub. Superbra!

Jag köpte även Propolis creme. Den är väldigt bra om man är torr. Händer eller ansikte. Man kan även använda den som en dagkräm om man är torr. Nu när det är mycket väderomställning innan sommaren så är iallafall jag torr om händerna så jag tycker den är jättebra.

Jag fick även låna en väska denna gång. Den väskan innehåller hårprodukter som har aloevera i sig. Jag har inte hunnit prova än men ska göra det ikväll :) För att jag provar denna väska så fick jag en aloe lips. Den har jag haft sen tidigare också och den är jättebra. Den innehåller inget vatten så det torkar inget :)

Jag har haft andra produkter med aloevera. Jag har en massage lotion sen tidigare och aloe lipsen som jag sa.













Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0