VILL INTE HA MER SNÖ

Igår började det dåliga vädret! Varför ska det snöa för? Jag som har sommardäck på bilen! Inte alls roligt. Jag fick åka försiktigt hem. När jag kom hem så åt vi kycklingsspätt. Och jag fick syn på att nya numret av fitness hade kommit hem då slapp jag tänka på vädret en stund. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och tittade på lets dance med dom mysigt:) När det var slut åkte vi hem för att sova.

Nu är det godmorgon igen och ser att det dåliga vädret fortsätter. Attans! Jag är dock ledig idag. Men ska iallafall ut och åka med bilen som det är sommardäck på. Ska träffa några fina tjejer i gävle och äta lunch. Och sen titta på firandet av Brynäs som tagit guld. Jätte mysigt! :) Jag får köra väldigt försiktigt:) Ne nu ska jag kliva upp och fixa lite.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0