EN HELT FANTASTISK DAG I BACKEN

Åh vilken fantastisk dag det här har varit :) Med vackert väder och inte alls farligt kallt. Blåste dock lite granna. Men vi har haft det jätteroligt i Kungsberg. Jag var lite spänd i början och åkte ganska sakta ned för backarna. Sen skulle jag åka lite med leffe och han fick för sig att vi skulle åka en svart backe (brant backe). Jag ville först inte men vi åkte fram till kanten iallafall för att titta hur brant det verkligen var. Han fick mig att säga ja att åka ned där. Hua vad spänd jag var, gick väldigt sakta ned kan jag säga. Men eftersom jag var så spänd tog han med mig dit upp igen. För nu skulle jag släppa på lite. Jag gjorde som han sa och det gick bättre, var lite spänd men var helt okej. Men han tyckte fortfarande att jag skulle släppa på mera. Så då gjorde vi ett till försök :) Då klarade jag det klockrent :) Det var som om det var en spärr som släppte. Sen var det min favorit backe. Jag åkte den hela tiden tills jag var alldeles slut i hela kroppen :) Hur roligt som helst! Vill bara dit igen snart :) Vi åkte kl 9.00 i morse och kom hem runt 17 tiden :) Det var många roliga timmar i backen :D


Jag innan jag åkte


Johan i sittliften :)


Johan och samuel i backen :)


I backen :)


Saana i backen :)


Mina skidor jag åkte på

Tack så jättemycket för denna fantastiska dag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0