KOMMENTERA

Min blogg verkar krongla. Fick ett meddelande på facebook att det inte går att kommentera mina inlägg på bloggen. Då tänkte jag om det är för att jag bloggat via iphonen. Så färför provar jag göra ett inlägg via datorn nu, så får ni jättegärna prova att kommentera om det går :) Tack till min fina vän sofie som meddelade mig detta :)

NU har jag gjort mig i ordning för lite party i gävle. Kommer bli jätteroligt :) Vi ska hämta upp underbara pernilla och Robert i Sandviken så liftar dom med oss in :) Vi kommer dock inte följa med på utgång. Jag ska bort i morgon och åka skidor utför. Så då ska man ju vara pigg:) Men lovar att kommer säkert känna mig sugen på utgång när alla andra ska ut ;) Men nu har vi bestämt oss för att inte följa med.

Ne nu måste jag måla naglarna för sen är det dags att åka. Kom ihåg att kommentera så jag vet att det fungerar. Får försöka att göra ett mobilinlägg sen nån gång också för att se så det fungerar också :)

ha en jättefin kväll allihopa!



Kramar!

Kommentarer
Postat av: sofie

jajjemän, nu fungerar det! :) kommentaren som inte lyckades förut var till inlägget 'valbo idag', snygg sjal och vad smal och fin du är!! :)

2012-02-25 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0