DÅ VAR DET DAGS IGEN

God morgon! Det ser ut att vara jätteskönt ute idag. Solen är framme :) Vår vår vår:)

Ställde mig på vågen nu på morgonen och den visade -0,1 kg:) Den kommer visa runt så nu varje gång till och med kanske att jag kommer stå stilla. Så får se hur uppdateringen blir med vikten i fortsättningen. Kanske inte är roligt att läsa när det inte är sån stor förändring? Men kan ju uppdatera det ibland.

Jag ska nog börja med måttbandet nu. Mätte mig förra veckan men inte idag. Tänkte att jag ska göra det om någon vecka igen:)

Nu sitter jag och tittar i fitness tidningen på deras veckomeny. Alltid roligt med lite nya tips:)
Hoppas ni får en fin dag, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0