KONDITION OCH BEN

Blev ett gympass efter jobbet. Fokus på kondition och ben fick det bli idag. Jag gjorde ett nytt rekord på bandet. Sprang 5km på 26.39 minuter. 11 sekunder bättre än mitt förra rekord:) Efter jag sprungit blev det några benövningar i maskinerna sen sprang jag 5 minuter innan det var dags för stretch:)

När jag kom hem gjorde jag i ordning en proteindrink. Provade den med chokladsmak idag. Den var också god. Blandade med vatten idag också men kan tänka mig att drinkarna blir ännu godare om man blandar med mjölk istället. Är lite nyfiken på det. Men funkar ju bra med vatten också och det blir ju lite mindre kcal om man använder det vid blandningen.

Hoppas ni haft en bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0