UPPDATERING

Söndag: Vi åkte ju på kryssning och vi hade det jättetrevligt. Vi åkte och bara hade det bra. Vi bodde i en fin hytt och åt god mat. Vi fick frukost upp på hytten så himla mysigt.


Elvis glad att komma på båten


Hytten


Hytten


Gäst toan


Toaletten


Bubbel badkar


Duschen


Goda jordgubbar som väntade


Så gott


Fint


Lite av utsikten


Löparbanan


Frukost på hytten


Frukost på hytten

Måndag:
Åkte vi på båten och kom tillbaka till stockholm. Åkte därefter tillbaka hem.

Tisdag-torsdag: Då var det dags att jobba. Har tyvärr inte tränat något eftersom jag inte varit helt kry. Ont i halsen, hosta och snuvig. Nu börjar det bli lite bättre iallafall.

Fredag: Vägde mig idag och blev väldigt glad när jag såg att jag bara gått upp 0.1kg. Trodde jag gått upp mycket mera eftersom det blivit mycket godsaker nu på resan.

Hoppas ni får en bra fredag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0