SÅ GICK VÅRRUSET 2012

Vill börja med att säga grattis till Tessan som klarade körkortet idag! Nu är det bara att köra! ;)

Ja, då var vårruset över för denna gång och som jag sa förut så ville jag ju klara under 30 minuter den här gången. Sist fick jag tiden 31.11 minuter. Och denna gång gick det lite bättre. 26.22 minuter. Dock inte mitt rekord på 5 kilometer men det är mitt rekord på vårruset. Vet inte riktigt hur många år jag varit med nu. Men det kan jag ta reda på till en annan gång och uppdatera er. Man förlorar ganska mycket tid på att ha massa folk framför sig. Det jag tycker är tråkigt är att när man startar i första ledet där det är meningen att man ska springa att det ändå är folk som går och blockerar upp vägen. Om man ska bara promenera så tycker jag att man kan ställa sig i leden längre bak. Och så står det också i papperen man får innan. Men ändå så är det många som går i bredd (blockerar) och bara pratar. Sånt förlorar man lite tid på att försöka ta sig förbi. Men är jättenöjd iallafall eftersom mitt mål var att komma under 30 minuter. När vi kom i mål fick vi såklart medalj :)

Efter loppet stod vår pickninckkorg och väntade. Vi satt på filtar i gräset och bara njöt av det goda picknincken. Det är är så mysigt att bara sitta och ta det lugnt tillsammans efter loppet. När vi kände oss klara så var det dags att rulla hemåt. Jag skjutasade hem Pernilla och Linda-Marie innan jag åkte hem. Väl hemma blev det en skön dusch :) Tack för idag tjejer! Nu är det bara att fundera på om man ska vara med i tjejmilen ;)

Har fått hem Fitness tidningen idag igen. Får se om jag orkar läsa den nu innan jag somnar eller om jag väntar tills i morgon då jag inte är lika trött :)

 







Kram och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0