DET BLEV EN MYCKET TREVLIG KVÄLL

Det blev en jätte trevlig lördagkväll igår. Jag hämtade Hanna strax innan kl 18 sen åkte vi till Tobbes stuga/hus. Där väntade grabbarna. När vi kom dit så har dom tänt machaller i en gång. När vi kommer in får vi fördrink. Hanna visade mig runt. Det var hur fint som där. Sen satte vi oss till bords och vi blev serverade toast med skagenröra och vitt vin till förrätt. Jag älskar skagenröra! Sen när grabbarna gick ned till köket och fixade så satt jag och Hanna kvar och pratade. Efter en stund kom även Jonas och Linus och gjorde oss sällskap. Sen blev det huvudrätt och då fick vi lamm, rostbiff, potatisgratäng, två såser (kantarellsås och nån pepparsås) och rött vin till. Det kallar jag god mat! :) Sen satt vi och hade det jätte mysigt med lugnt musik i bakgrunden och pratade tills det var dags för efterrätten. Hjortronspannacotta, åh så gott det var! Fick te och kaffe till :) Efter vi ätit supergod trerättersmiddag så spelade vi TP. Jag och Linus var i samma lag. Det var nära att vi vann men nära skjuter ingen hare ;) hehe!
 
Måste tacka Tobbe och darling för supergod mat och trevlig kväll! Och även er andra för en trevlig kväll!
 
Till frukost/lunch idag blev det massor olika gott! Jag hade tur, det fanns skagenröra kvar sen igår så det fick det bli för mig och lite annat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr glömde jag min kamera i går så tog bilderna med mobilen. Det var mörkt och jag har fortfarande skyddsplasten kvar så därför är bilderna suddiga. Men hoppas det går bra att titta på dom ändå ;)
 
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0