SÅ BLEV MIN HELG

Då är det inte så många timmar kvar på den här helgen. Jag har haft en mycket trevlig helg.
Fredag
Fyllde år så då hade jag tagit semester. Kl 17 bjöd vi pernilla, robert, linda-marie och Sara på middag. Vitlöksbröd med egengjord tzatsiki och  salsa blev det till förrätt. Huvudrätt blev det fläskytterfilé med potatisklyftor, svampsås och sallad till. Efterrätten serverade vi vaniljpannacotta med flädermarinerade hallon. Allt var supergott! Till maten blev det Per Morbergs röda vin. Kl 19 kom mina andra gäster då det var dags för födelsedagsfest. Jag tog det lugnt men hade det superroligt. Jätteroligt att så många kunde komma. Tack alla ni som gjorde min dag/kväll toppen! Är supernöjd med min födelsedag :)
 
 
Lördag
Var det att kliva upp i ganska bra tid. jag gjorde i ordning frukost så min darling och mina vänner som övernattade här fick något i magen. Sen blev det att fixa i ordning här innan familjen kom och firade mig. Det blev mycket fika och väldigt mysigt när hela familjen från min sida och även darlings sida kunde komma :) På kvällen åkte jag och darling in till gävle för att gå på bio. Vi såg Breaking Dawn part 2. Den var verkligen jättebra :)
 
 
Söndag
Jag och darling tog en resa till valbo och började med vår julklappshandling. Så skönt att vi nu är halvvägs klar :) När vi var på hemmaplan igen så bytte jag om till träningskläder och åkte på basketträning. Det är verkligen superroligt! Synd att det inte varit så många på träningarna nu, så det kommer läggas ned nu. Men får se om jag/vi tar oss till gävle i stället och lirar :) Det vore ju roligt! Blev tacosmys ikväll. Gott!
 
             
 
Det var min helg. Nu blir det att krypa ned i sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0