TILL OCH FRÅN JOBBET

Imorse skulle jag ta bussen till jobbet. Stod och väntade ca 30 minuter men ingen buss sågs till. Tur som jag hade, hade darling bil eftersom han hade jobbat inatt och skulle åka till skolan direkt efter det och han hade inte hunnit åkt än så han och Tobbe åkte över Sandviken och skjutsade mig. Dom skjutsade mig till Linda. Jätte snällt. Sen gick jag och Linda till jobbet tillsammans:) Tog bussen hem ikväll, den var lite sen men inte alls som i morse. När jag var hemma bytte jag kläder och gick över till Towe på födelsedagsfest/inflyttningsfest. Var där inte alls länge eftersom jag ska jobba imorgon. Men tack för att jag kunde komma en liten stund iallafall. Och hoppas du får en toppenkväll!

Nu har jag halvsovit i soffan en stund så nu är det dags att förflytta sig till sängen, tar med mig darling också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0