DAGEN

Som start på dagen blev det promenad med mamma på 4 km sen frukost och en massa prat:) Besökte Johanna vid kl 11 fick lite fika där. Vi pratade massor som vanligt :) tack för idag gumman! Sen åkte jag och träffade farmor. Är så mysigt att umgås med henne <3 Var där en stund. Blev ett besök vid gymet efteråt. Innan jag åkte hem till mamma igen blev det lite handling på Ica. Dusch och lite annat fix blev det när jag kom hem. Tog det även lugnt ett tag. Senare idag åkte vi upp till gubbarna och titta hur dom hade det men blev bara en kort sväng. Vi gjorde lite middag sen har vi tittar på tredje boxen av skilda världar som jag lånat av Linda :) Det är svårt att slita sig men måste ju sova nu så jag orkar upp i morgon. Då är det jobbet som gäller igen :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0