GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DARLING!

Idag började min dag med att ge darling frukost på säng :) Det är faktist så att han fyller år idag. Efter vi ätit frukost så gav jag mig ut på en springrunda. Var vädigt tungt idag. Men jag tog mig runt. Det är alltid så skönt efteråt trots hur jobbigt det var :) Sen blev det dusch.
 
Sen blev det att dammsuga, torka golv och sen ta upp fikabröd. Först kom darlings föräldrar och syster. Sen kom min bror, saana och elvisman :) Efter en liten stund kom mina föräldrar, farmor och morbror. Direkt efter kom darlings morbror, hans kärlek och darlings mormor. Sen tog det bara en liten stund så kom hans kusin med sambo och tre barn också :) Ja, så det var full fart i lägenheten idag. Jättemysigt att så många kunde komma på samma gång :) När alla fått fika och vi umgåtts mycket så åkte vårt främmande hem. När alla åkt hem får vi besök av Micke som också vill gratulera min darling. Satt bara och tog det lugnt och pratade, jättetrevligt :) Efter en stund så åkte han hem och min darling åkte på träning. Så nu har jag varit ensam här hemma ett tag. Men jag har haft det jättemysigt ändå. Haft tända ljus och en film igång så jag har haft det bara bra själv, hihi. Men snart kommer darling hem och då ska jag ge en stor grattiskram <3
 
 
Grattis igen darling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0