TIME FORCE

Det blev ett super härligt pass på gymmet ikväll! Jag fick verkligen svettas! Underbart! Maria körde ett Time force pass med mig. Time force är att köra så många repetitioner man kan på olika stationer på en viss tid. Tex göra så många burpees man kan under 2 minuter sen fortsätter man till nästa station. Dagens pass avslutades med 2 minuter mage "trampa i sand". Efter en stund sa Maria att jag hade kört 40 sekunder. Åh jag var helt slut då och hade över en minut kvar. Men jag klarade det! :)
Tack tjejen för hjälpen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det var faktiskt jättekul att få lära dig detta :)
Det bästa av ALLT, var 40 sek ;) ha ha!! Kram på dig gumman

2012-10-25 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0