VILKET GYM?

Det blev att köra riktigt lugnt hem idag. Det var isbana. Men det gick bra, tur man har bra vinterdäck :)

Tog mig iallafall till gymmet ikväll. Men idag besökte jag actic. Är så kluven vilket gym jag ska träna vid. Trivs jättebra på actic men dom saknar vissa saker som atletklubben har och tvärt om. Men jag fortsätter på actic så länge och så kan jag träna på atletklubben månadsvis då jag känner mig sugen på att träna där. Jag har ju löpande gymkort på actic och köper då och då på det andra. Men det är ganska roligt att variera gym också :)

När jag kom hem lagade jag mannagrynspudding. Det är så gott! Prova det om ni inte gjort det :) Hihi! Ne nu är det dags att sova, Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0