LEDIG FRÅN JOBBET

Idag har jag haft min lediga dag från jobbet. Men det betyder inte att jag inte haft något att göra. Min dag började med ett ryck. Vi vaknade 20 minuter innan darlings tåg skulle gå. Så vi skyndade oss upp och jag satte på mig träningskläder direkt. Tog med mig en celsius på vägen så skjutsade jag darling till tåget. Sen åkte jag till gymmet och körde på med armar och mage. vad härligt det är att få svettas!! När jag var klar åkte jag direkt till mina föräldrar och promenerade med deras vovve. Men sen blev det hem att shakea en protein shake sen hopp in i duschen. Sen tog jag lilte frukost. 
 
Blev att dra igång att städa skrubben som såg ut som ett bombnedslag sen. Tog lång tid! Men nu ser det bra ut iallafall. Hade änkt att ta en löprunda ikväll men det blev för sent. Städningen tog för lång tid och sen skulle vi åka och gratta thomas morbror som fyller år idag. Så det blev tyvärr ingn löprunda. Men förhoppningsvis blir det i morgon. Längtar! Ne men nu börjar det bli sent så ska väl ta och krypa ned under täcket.
 
Godnatt, kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0