TOPPLOPPET PÅ LÖRDAG

Jag vet inte om jag har berättat att jag ska springa topploppet på lördag. Topploppet är ett lopp som man kan välja mellan 5 eller 10 km. Jag valde streckan på 10 km. Loppet äger rum i stockholm och rundan är runt hagaparken. Min fina sambo följer med som hejarklack och även två av våra fina vänner följer med och springer :) Vi ska bo på hotell över natten och vi kommer ha det hur bra som helst. Jag hoppas inte resan krånglar som den gjorde på tjejmilen. Men annars får vi göra en repris ;) haha!
 


Kram!

Kommentarer
Postat av: Tybbis

Å tack så mycket Annelie :)! Det gör vi, ser verkligen fram emot helgen :D. Hoppas bara att jag är helt frisk.

2012-09-19 @ 18:37:20
URL: http://tybbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0