YESTERDAY

Efter jobbet igår träffade jag Linda-Marie och pernilla och fikade på waynés. Sen åkte vi till gävle och träffade  sara och hennes bror. Vi såg hamilton 2. Den var jättebra! Minst lika bra som ettan. Verkligen värd att se! Sen gick vi brudar till o´learys  och åt mat. Det var helt okej. Men väntetiden på maten var väldigt lång. Undertiden vi satt och hade det trevligt kom det fram en kille som var utklädd i roliga kläder. Han berättade att han skulle gifta sig och att det var svensexa. Han hade fått olika uppdrag och han frågade om vi kunde hjälpa honom med ett av dem. Det var att någon på olearys skulle sminka honom. Tur att jag hade saker med mig för klart vi hjälpte honom med uppdraget. Sen efter en stund kommer han tillbaka och då har han fått ett till uppdrag. Då skulle han sälja sin väska med massor av saker i. Vi visste inte vad det var i men vi köpte den ;) Men vi öppnade den inte. Han kommer tillbaka och hans vänner säger att han måste köpa tillbaka väskan men inte innehållet. Vi skrattade! gick inte med det denna gång ;) Tänkte att han skulle komma tillbaka. Men det gjorde han inte. Vi öppnade och kikade vad som fanns i. Det var mest bara massa onödigt  ;) en citron, tidning, kattlådespade m.m. Väskan följde inte med någon hem ;) Jag skjutsade hem Sara till henne sen åkte vi andra tjejer mot sandviken. Men mina lampor på bilen var ju trsiga så såg ingenting på motorvägen. Helljuset fungerade men när jag hade det på så bländade jag ju alla som jag mötte. Men om jag inte hade dom tänd såg jag inget. Så vi fick svänga av i valbo för att bytra lampor. Jag hade fel lampor i bilen så vi fick ringa Robert (pernillas pojkvän). Han och pernilla åkte och fixade lampor medans jag och Linda-Marie väntade på plats. Haha var roligt när man såg samma bil åka förbi flera gånger. Lite nyfiken! Dom kom tillbaka med rätt lampor och vi kunde fortsätta resan hemåt. Jag skjutsade hem Linda-marie sen var sista stationen hemma vid mig. Jag kom hem ca 1 inatt så det blev att gå och sova direkt.
 
 Fick sovmorgon i morse, det var så skönt. Men snart ska vi åka till mina föräldrar. Sen ikväll blir det en härlig promenad men finaste Nina <3
 


Tack tjejer för igår och tack Robert för hjälpen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0