UPPDATERING

Okej, ja nu var det alldeles för längesen jag uppdaterade. Men allt är iallafall bra med mig.

Mycket fokus på löpningen nu inför två lopp som är nu i maj. 4:e maj är det halv maraton (2,1mil) och den 23:e är det vårruset (5km). Ser fram emot båda loppen.

Eftersom halv maraton är på lördag så får jag försöka lägga upp träningen på så bra sätt som möjligt den här veckan , så jag inte tränar för mycket så jag blir för trött då det gäller. Eller träna för lite så jag tappar en del av konditionen. Och så klart att försöka tänka på kosten så jag får i mig tillräckligt med energi så jag håller mig pigg :)

Ska bli bättre på att uppdatera i bloggen nu! :)
Ha det superbra alla! Så skriver jag snart igen! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0