LEDIGA DAG

Passade på att springa en längre runda då jag varit ledig idag. Det blev en mil. Men idag var milen väldigt tung. Det snöade, men det gjorde mig inget utan det som gjorde det väldigt tungt var att det inte var plogat någon stans! Det verkar som om väglaget bara var för bilar idag. Jag tänkte ge upp och ta en genväg hem men kände att jag hade ställt in mig på att löpa en mil, så då var det bara att fortsätta. Jag fick inte den bästa tiden men kände mig väldigt nöjd när jag kom hem efter motståndet ute. Med andra ord kändes det hur bra som helst då jag kom hem! :)

Annars idag har jag handlat, rastat mina föräldrars hund, hälsat på mina och darlings föräldrar, lagat mat och städat m.m :) Och snart blir det att sova för i morgon är det jobb igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0