MYS SÖNDAG

Nu var det ett tag sen jag uppdaterat. Sen sist har det inte hänt så mycket på träningsfronten. På onsdagen fick jag feber, eller jag hade feber då jag kom hem från jobbet. Var feberfri på torsdag morgon så gick till jobbet. Men hade feber på kvällen. Sen har jag väl varit feberfri tror jag :) Men pga detta så har jag absolut inte tränat. Jag har lite hosta kvar idag men kände att jag var tvungen att prova på en promenad idag så det gjorde jag och det var hur härligt som helst! Ska väl börja lite försiktigt nu och känna efter lite med träningen :)

Ikväll då darling kom hem efter träningen så hade jag gjort middag. Först fick han ett glas med kolsyrat vatten med smak av kiwi och i glaset hade jag lagt vindruvor och hallon :) Till middag blev det ugnsrostade grönsaker, kyckling och lite vitlökssås. Och till efterrätt blev det lite glass med varma hallon :) Mys söndag!

Nu säger jag godnatt, för i morgon börjar en ny arbetsvecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0