DEN LEDIGA DAGEN

Idag har jag haft min lediga dag. Åkte till gymmet på förmiddagen. Igår körde jag överkropp så idag blev det löpning och ben i maskinerna :) Först blev det uppvärmning på motionscykeln. Och sen det roliga är att jag klarade mitt rekord igen på distansen 5 km :) Sprang på 24.06 idag! Trodde inte jag skulle kunna slå rekord på länge eftersom de två senaste gångerna har varit väldigt jobbiga. Men vet egentligen inte varför det gick så bra idag. Men när jag började springa så var jag inte inställd på något speciellt resultat utan tänkte mest på att jag kör och ökar så mycket jag känner att jag orkar och att jag inte tar i så mycket så jag inte orkar med mer ben träning efter Löpningen. Men började på 10.9 och ökade ganska mycket då och då :) Men ökade inte allt för mycket i början utan mer på slutet. Kanske var det därför det gick så bra :) Jag vet inte, men roligt var det!

Sen kl 12 idag fick jag besök av Towe. Vi fika, pratade och skratta :) Trevligt! :)

Kl 14 gick jag hem till min bror och var med lilla elvisman medans de fina föräldrarna åkte bort en stund. Har en sån fin brorson! Måste också säga att jag ska bli faster igen, i sommar! :) Jätteroligt! :)

Oj, nu måste jag avrunda, klockan är alldeles för mycket! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0