HÄRLIGA SÖNDAG

Min dag började men en härlig morgon promenad. Sen blev det frukost. Efter en stund fick darling besök av Tobbe och jag åkte till gymmet och körde armar. När jag kom hem var det dags för lunch. Åt lax och sallad. Jätte gott verkligen! Tobbe var fortfarande kvar och jag hade jätte mycket energi i kroppen. Så gav mig ut på en löprunda som var omkring 4,5 km. Så himla skönt att springa ute! Lite mer motstånd att springa då det är snö ute än då det är bart på vägarna.
Åkte även och handlade lite mat idag och besökte min bror och hans familj en snabbis. Darling och bror är och tränar nu, så när darling kommer hem blir det laga middag tillsammans. Tror det blir kyckling, bambuskott med kokosmjölk och råris. :)
Riktig super härlig dag idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0