TRÄNING EFTER HALSONT

I söndags var jag så pigg och tränade massa men sen på måndagen var inte min hals lika pigg. Knaprade halstabletter hela dagen så blev ju ingen träning då. Sen i tisdags (igår) hade det onda i halsen släppt men kände mig lite hängig och täppt i näsan så blev vila från träningen igen.
Idag efter jobbet stannade jag kvar i Sandviken och träffade Pernilla, Linda och Emelie. Vi tog en fika och köpte biljetter till 80-tals festen som är i helgen. När jag kom hem 20.15 drog jag med darling ut på en liten löprunda. När vi kom in i gen gjorde jag även ett träningspass med olika övningar. Sen blev det en proteindrink innan jag hoppade in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0