DET NÄRMAR SIG

Nu har jag inte uppdaterat på länge så kände att det kanske är dags för ett inlägg igen :) Håller fortfarande i med träningen. Halvmarathon börjar närma sig, 2 månader kvar. Har börjat med lite längre sträckor nu inför det. Förra veckan sprang jag 16.4 km en dag och det gick jättebra. Så ska försöka mäta upp en lite längre sträcka så jag närmar mig samma distans som halvmarathon :) Det är lite mer löpning nu på schemat än tidigare men varierar fortfarande träningen :) Ikväll blev det ett pass med Kristina vid gymmet. Körde löpning (5km), ben och lite mage. Avslutade med 1 km i högt tempo. Klarade mitt rekord på 5 km (24.03 min). Hoppas på under 24 min nästa gång :)

Nu säger jag godnatt och ha det bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0