TREVLIG HELG

Har haft en sån bra helg! I fredags efter jobbet åkte jag till Gävle och träffade underbara Cia. Vi gick och åt mat vid Interpool sen gick vi vidare till biografen där vi såg senaste Johan Falk filmen. Kodnamn Lisa. Riktig bra film! När jag skulle åka hem ville jag se den igen, hihi ;) Tack för en super trevlig kväll!

Lördag var det dags för jobb igen och det gick bara bra. Efter jobbet åkte jag till mina föräldrar och fikade. Där var även min brorson och hans mamma Saana :) Min bror, darling och några vänner till dom har varit i stugan med några vänner hela helgen :) Men iallafall efter vi fikat och pratat en massa så åkte jag till tågstationen för att hämta underbara Nina. Vi åkte och handla lite mat som vi sen lagade. Vi tittade på film och pratade massor :) Hon åkte hem idag. Tack så jätte mycket för i helgen gumman! Vi ses snart igen :)

Kl 13 idag träffade jag Nathalie och vi körde ett pass på gymmet:) För mig blev det fokus på ben och mage. Började på bandet (5km). Sen körde jag lite maskiner. Klarade även 118 kg i benpress :) Avslutade med massor av magövningar på mattan. Grymt jobbat idag Nathalie! Tummen upp!

Nu blir det att titta på bandyfinalen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0