HELGEN

Det var hälsans dag här i byn igår. Trevligt! Dom hade även 10 km lopp. Men jag deltog inte. Känner att jag kan vänta till att springa lopp till nästa helg. Blir väl att köra milen ändå nu början på veckan. Sen kastade jag lite i en basket tävling. Jag satte 2 av 3 så vann nyckelring och vattenflaska :) Det var även crossfit och några gladiatorer var med.

På kvällen åkte vi till Gävle till Sara som hade inflyttningsfest. Sen utgång på det. Tog det lugnt igår med tanke på loppet som är nästa helg. Tack för en trevlig kväll!

Idag börjades det lugnt här hemma. Åt frukost i lugn och rå. Sen blev det en kortare löprunda på drygt 4 km. Var tungt idag och då ville jag inte pressa mig för mycket och köra längre vända. Sen fick vi besök av darlings mamma. Men nu ska vi alldeles strax åka till mina föräldrar en sväng. Ikväll ska darling på innebandy träning och för mig får vi se vad som händer :)

Ha en fortsatt trevlig söndag! /A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0