JUST DO IT

Haft en ledig dag idag. Den började jag med att kliva upp tidigt för att tvätta. När tvätten var klar åkte jag och hälsade  på mina föräldrar en sväng. Det var bara mamma som var hemma. Men vi pratade massor och fika lite. Sen skulle hon börja göra i ordning sig för jobb så då tog jag och åkte till gymmet. 


På gymmet fick Löpbandet jobba. Det blev 10.0 kilometer. Det kändes bra idag men jag kände även att jag är ovan att springa på band. Men jag gjorde det :) Efter jag sprungit så gick jag på bandet i 5 minuter, just för att varva ned lite. Men sen var det dags med övningar för magen. Körde massor så det känns lite nu :) Avslutade med mycket stretch, så hoppas jag inte är så stel i morgon :) 


När jag kom hem igen blev det att städa och laga mat tills darling kom hem från jobbet. Lax i ugn och grönsaker i ugn. Gjorde även en liten sallad av gurka och tomat och i den blandade jag i lite vinäger och citron peppar. Gott var det! 

Darlings kusinbarn fyller idag så efter då vi hade ätit så åkte vi på kalas. Men nu är vi hemma och har myst ned oss i soffan och tänt lite ljus :) Känns som att det hänt mycket idag! :) 

Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0