KVÄLLENS FIX

Det blev lika pass ikväll som igår men minus magträning. Det kändes bra :) När jag kom hem blev det dusch så klart. Sen blev det massa fix inför helgen och nästa vecka. 

I helgen ska jag jobba och efter jobbet umgås ned Linda hela helgen. Så var ju tvungen att packa till det. Sen var jag tvungen att packa resväskan inför nästa vecka eftersom jag ska åka till Cypern på måndag. Och eftersom jag ska vara hos Linda hela helgen så hinner jag ju inte packa då ;) När jag packat så åkte vi och lämnade katterna hos darlings föräldrar så slipper dom vara ensam i helgen. Sen nästa vecka kommer dom vara hos mina föräldrar. 





Men nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova! Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0