NON-STOP

Nu har klockan precis gått över 00.00 så då kan man ju säga att det är lördag nu. 

Men tänkte berätta om min fredag kväll. Efter jobbet åkte jag, darling, Micke och Linda till Gävle. Vi åt mat på österns pärla. Sen gick vi till sfbiografen. Vi hade biljetter till filmen non-stop som började visas idag. 

Måste säga att det var en väldigt bra film. Till och med ett väldigt bra slut. Den var inte så farligt lång heller. Ca 1h och 45 min. Rekommenderar att se den.

Det är Liam Neeson som är huvudrollen han är ju verkligen en superbra skådespelare. Har nog aldrig sett en dålig film med honom! 






Lite gott blev det också till bion, bonaqua med smak av jordgubb/rabarber och mycket goda pumpakärnor i choklad. :) 

Tack så mycket för en trevlig kväll! Nu är det dags att sova tycker jag, godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0