ALLT KÄNDES BRA

Måndag och dags för mil löpning. Det kändes väldigt bra idag. Började öka lite redan vid 2 km. Alltså tidigare än vanligt. Men höll i varje höjning lite längre stund (ca 500 m) innan det var dags att höja mer. När jag närmade mig 5 km började jag höja tempot oftare. Jag gick i mål idag på 54.34 minuter. Bättre än sist så jag är jättenöjd! Dessutom kände jag att jag hade kunnat öka lite mer på de sista 500m men vågade inte riktigt eftersom jag började öka så pass tidigt som jag gjorde. Ville också kunna ta spurten och ändå ha ett bra flås.

Allt kändes liksom väldigt bra idag. Flås, hållningen, tempot, landningen och lyckades hålla mig från håll mm. Härligt! 


Nu ligger jag i sängen med båda katterna och min darling. Alla har somnat så då är det väl min tur nu ;) Godnatt på er, kram! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0