HÄRLIGT PASS

Då var vi här, sista dagen på denna vecka :) Hade date med Saana idag på gymmet. Det var ganska mycket folk idag så motionsbanden räckte inte till. Så medans jag väntade värmde jag upp några minuter på crosstrainern. Sen blev ett band ledigt och jag ställde mig och körde 7 km. 

Det kändes bra. Fick lite bättre tid än vad jag tänkte springa på. Jag tycker det är lite svårt att veta vad jag ska satsa på för tid på 7 km. Är mer van att räkna ut vid 5 eller 10 km ;) Efter 7 km blev det 1 km gång. Sen avslutade vi med magövningar på mattan. Mycket plankan :) Bra jobbat idag Saana!!


Löpning <3 /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Finaste och grymmaste du! <3

2014-02-09 @ 18:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0