OS OCH LÖPNING

Både Sveriges damer och herrar tog guld i stafetten! Jätteduktiga! Kalla var grym igår! 

Herrarnas stafett såg jag starten sen tog jag mig ut på en löprunda som blev 9,42 km. Tiden blev 53.17 min. Tappade näst sista kilometern för det var jätte halt och massa snöblask där.  Men det var riktigt härligt ute! När jag kom in igen körde jag 50 squats medans jag tittade på herrarnas stafett. Hellner var grym och låg långt före. 

Körde mycket stretch också för jag har haft problem under höften några dagar. Mellan höft och rumpa. Har haft ont så det har strålat ned i ljumsken. Sen har jag nog belastat lite fel då jag gått så det har spridit sig ned i knät. Men kände mig bättre idag. Men jag smorde ändå in mig med tigerbalsam både innan och efter löprundan. Känner av lite nu men inte alls som det har varit :) 




Efter dusch så är det nu dags för lunch. Blev tacos kvar sen igår så det blir en kanon lunch :) /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt det lät! Synd på underlaget bara men så är det ju, huvudsaken är att bara njuta och ha kul! :D Skönt att höften känns bättre, finns inget värre än skador! Puss på dig

2014-02-16 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0