TOPPEN TÄNKTE JAG

Det blev 7 km löpning på gymmet ikväll. Det blev endast det för har tyvärr fortfarande lite ont. Men nu känns det mer i benfästet eller vad man ska säga. När jag sprang så kändes det bara lite i början men då jag blev varm så kände jag inte av något. Toppen tänkte jag! Körde väldigt mycket stretch efteråt. Men så fort jag började bli kall så känner jag av "benfästet". Vet inte vad det är! (Om det inte blir bättre så kommer jag kolla upp det)

I morgon är det tisdag och jag brukar köra ben och intervaller då men som det  känns just nu kommer benen få vila lite i morgon. Så antingen blir det bara promenad i morgon kväll eller så blir det gym men då för en annan muskelgrupp.  

Men iallafall så gick mina 7 km bra idag. :) 


/A.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan kolla på onsdag också gumman ifall jag kan se vart det spökar! Puuss

2014-02-17 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0