TREVLIG LÖRDAG

Efter jobbet idag blev det hem och fixa och städa innan vi skulle få besök av fina vänner. 

Ca 17.30 fick vi besök av Cecilia och Daniel, Linda och Micke. Vi åt mat och pratade massor och hade det super mysigt! Vi kollade sen på melodifestivalen och fikade kladdkaka med hemgjord vanilj glass! Mums! Efter det blev det såklart massa prat igen och sen begav sig Linda och Micke sig hemåt.

Cia och Daniel stannade kvar en stund till. Daniel och jag tog ett glad rött och darling och Cia tog lite dricka. Så satt vi ned och pratade om allt mellan himmel och jord. Jätte mysigt! Men sedan var det även dags för dom att åka. Då blev det kramkalas igen.

Då dom åkte plockade jag och darling undan. Plockade i och ur diskmaskin och fixade sopor mm. Är så skönt att veta att i morgon då vi vaknar så slipper jag/vi ta reda på det ;) 


Efter denna mysiga kväll så ligger vi nu i sängen och dags för att sova. Det kommer bli skönt för nu är klockan mer än vad jag trodde. Godnatt på er! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0