DET BLEV BEN MAGE OCH INTERVALLER

Igår var jag ledig från jobbet. Jag hade en del att göra. Efter ett ärende på byn så åkte jag till gymmet och där körde jag ben och mage. 

Började med 1 km på bandet som uppvärmning. Sen blev det massa ben övningar och även magövningar. Där efter körde jag intervaller på bandet. Körde 1 minut i taget. Var lite osäker på vilken hastighet jag skulle börja på. Men bästemde mig för att börja på 14 km/h. Sen kände jag att jag kunde fortare så hade på 15.5km/h på de sista. Den allra sista intervallen ökade jag tills den minuten var klar. Avslutade med mycket stretch. 

Åkte sedan hem och fixade och åt lunch mm. Kl 16 gick jag och mötte Towe som kom och hälsa på. Vi pratade massor sen åkte vi till Ica innan jag skjutsade hem henne :) Tack för igår gumman! 

Efter det åkte jag och darling och visade gamla lägenheten. Den blev omtyckt. Hemma igen blev det middag och ta det lugnt. 

Jag har en sån träningsvärk i benen idag ! 

/A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så gryyyym! 😃💪

2014-01-30 @ 09:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0