NYA LÖPARSKOR

Igår fick jag hem löpskor som jag beställt. Det var två par lika adididas men olika färger. Tänkte ha ett par på gymmet och ett par ute. 

Så provade dom på gymmet idag. Och dom var bra. Bättre pronationsstöd än dom jag haft på gymmet. Men tror inte att det är lika bra dämpning i dom som dom jag brukar ha utomhus. 

Men nu har jag iallafall skor jag kan byta med så mina bästa par skor får vila efter de längre rundorna. Tänker mest på uteskorna. 

De skor jag tänkte ha inne nu har jag väl tänkt att använda mest vid löpning. De som jag har haft får gå bra vid kort löpning och styrketräning. :) 




Ikväll blev det iallafall löpning 5 km och gång i 1 km. Sen var jag tvungen att springa på Ica innan jag åkte hem ;) 

Hoppas ni haft en bra dag! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Snygga! :) Jag sprang också fem km idag, phuu alltså. Det var inte igår :'D Men bättre ska det bli, heja heja! Puss natti natt <3

2014-01-21 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0