SNART SÅ

Nu var det ett tag sen igen. Har haft fullt upp med kryssning med fina vänner, träning och jobb mm.

Det var i lördags vi var på kryssning. Hade det super trevligt! :) 

Igår (måndag) efter jobbet åkte jag till gymmet och körde faktist styrka. Det är synd att styrkan hamnat åt sidan men nu är det dags att lägga till den. Så igår då blev det ett pass på gymmet med mycket fokus på överkropp, mage och rygg. Körde även intervaller som kommer vara en stor fördel för min löpning. Började på 16 km/h och 1% lutning. Varje intervall i 1 minut. Fortsatte med samma lutning men ökade till 16,3 km/h. Kände att det var riktigt jobbigt i slutet på minutrarna så sänkte till 16,1 km/h på de två sista intervallerna. Men hade fortfarande samma lutning. Körde 6 intervaller och dom var jobbiga men kommer öka med flera men vill inte köra för hårt i början då det var ett tag sen jag tränade intervaller. Stultade med lite mer mage och rygg innan jag åkte hem. 

Idag, måndag när jag kom hem blev det milen utomhus. Var inte så jätte motiverad eftersom det regnade men tog mig ut och det var hur skönt som helst. Jätte skön luft. Det gick väldigt bra idag också. Fick min bästa tid ute för i år. 55.33 minuter. Så om ca 1 min så är jag tillbaka där jag var förr. Har tyvärr sprungit för mycket på band så lite svårt att träna om löpsteget. Men nu är jag på gång! :) 

Kryssningen 

Från gymmet igår. 

Tog 0,5km promenad som nedvarvning efter löpningen idag. 

Nu är det dags att sova, godnatt! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är så jäkla grym! Jättebra jobbat finaste du <3

2014-06-04 @ 07:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0