DET BLEV PARTAJ



Igår blev det partaj! Vi var och firade Hanna och Jonas som båda fyller 25år. Blev en rosa panter med Saana innan vi åkte till lokalen där firandet skulle äga rum. Där blev det lite mat och träffade massa folk. Vi var 58 st personer tror jag. Jätte roligt! 

Det blev en tävling också! Man fick inte bestämma lag själv men det är ju sånt som är lite roligt att träffa nya människor. Mitt lag var bäst och tog hem segern :) Vi fick ett stort paket som pris och i det låg det en flaska fireball och snapsglas. Tur man var ganska många i laget för flaskan blev tom. 

Sen blev det att mingla runt pratade med massa olika härliga människor! Det blev inte så sent för vår del så det känns skönt. Vi kom hem så vi hann se röstningen på Eurovision. Grym Sanna är/var. Om jag ska vara ärlig så tycker jag hennes låt var bättre än den som vann. Men det är väl tur att alla tycker olika :) 

Det kändes att det var ett tag sen det blev mycket vin. Varit ganska seg idag så känner mig ganska nöjd ett tag nu ;) hehe! 

Efter att ha haft min fina bror och hans familj här på tacos så känner jag mig mycket piggare :) Det var en jätterolig kväll igår!! 











Nu när darlig är och tränar satte jag igår Johan Falk GSI (gruppen för särskilda insatser). 

Hoppas ni får en bra söndagkväll! /A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0