DEN KÄNSLAN

Har ni känt den känslan som uppstår då du åker till gymmet och bestämt dig för exakt vad du ska köra och upptäcker att det du tänkt göra är upptaget? Den känslan fick jag idag. Jag blev sugen på att åka till gymmet och köra milen på band. Åkte dit och var jätte taggad. Men när jag kom dit var alla löpband upptagna och även alla crosstrainer. Några maskiner och även motioncyklar var lediga. Så fick planera om dagens träning. Men det blev bra ändå :)

Började att cykla och kom till 6 km då ett band blev ledigt. Så då blev det bandet och kände då att 7 km kommer bli bra. När mätarn står på 7 km stoppar  jag, andas och hitta energi. Sen som nedvarvning fortsatte jag med bandet i 3 km men med ett lägre tempo såklart då det var nedvarvning :) 


/A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0