PIGG OCH GLAD

Vad spelar det för roll om man är ledig lika skönt att kliva upp och ta sin morgon promenad. 6.20 i morse gav jag mig ut på en promenad och i lurarna hade jag Nina. Har sagt det förr, så roligt att man kan umgås så när möjligheten inte finns att umgås på annat vis när avståndet är så långt. Pigg och glad blir man iallafall att komma ut. :) 

Träningsvärken är på plats i fram och baksida lår från igår. Träningsvärk i rumpa också. Men klart det ska kännas när man tränat. Speciellt känns det ju eftersom jag är så ovan vid denna träningsform. Har inte riktigt bestämt mig hur det blir med löpningen idag. Men det visar sig :) 


Ha en bra dag! /A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0