TJEJMILEN 2014

Ni vet att jag skulle springa tjejmilen och nu är det gjort! :) i lördags kl 13.20 gick min start. Jag hade startgrupp 4b. Alltså ganska långt fram men det var ändå ganska tjockt med folk i början. Tyvärr blir man då lite irriterad då man inte kan springa i den takt man vill. Men efter nån kilomet då tunnades det ur lite och jag kunde trycka på och hålla den hållning jag ville. När sista km började var jag väldigt trött men eftersom det bara var en kilometer kvar så är det bara att trycka till det sista. 

När jag var i mål kände jag att jag hade gjort mitt bästa. Jag var väldigt trött så att jag till och med jag visade tårar. Men jag var väldigt glad! Jag gjorde mitt personliga rekord på 10 km. Jag hamnade på 52.22 minuter. Det är så roligt! För drygt 2 veckor sedan låg jag på 54 min. Jag har aldrig gjort ett person bästa på tjejmilen. Så jag hade inget speciellt mål förutom att få bättre tid än förra året. Det var något på 56,... 

Det gick bra för båda tjejerna jag var där med! Så jävla duktiga båda två!! Grymt jobbat tjejer!! 

Efter loppet åkte vi tillbaka till hotellet gjorde oss i ordning. Lite senare gav vi oss ut för att fira med att äta god mat och dricka gott! 







Tack för den här helgen tjejer. Den kommer jag leva på länge! /A. 

Kommentarer
Postat av: Nina

Så jävla underbart! Du är så grym Annelie och jag är så tacksam över att du även fått mig att springa så här bra, för det är tack vare dig! Jag kommer att leva på det här länge jag också, tusen tack! Pussar och kramar i miljoner <3

2014-09-10 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0