5 OKTOBER

Nu sitter jag i Thomas säng och tittar på tv. Thomas jobbar och jag väntar på att han ska komma hem. Maja och Findus är också här. Maja ligger i buren och sover medans Findus ligger i sängen och sover. Om jag skulle ha valt skulle jag också valt sängen :P

Klokan 15 slutar mamma jobba och då kommer hon och hämtar mig, maja, findus och Thomas om han hunnit hem. Jag och mamma ska troligen övningsköra idag. Thomas kanske följer med om han vill :)

Idag om jag hinner så ska jag nog till optiken och prata linser. Har viljat haft det jättelänge men har inte tagit mig tid att gå dit. Tråkigt att det kostar så mycket pengar. Ne nu ska jag busa med Findus och maja :)

Ha en bra dag, Kram


Kommentarer
Postat av: thomas

jag hinner följa med puss :)

2009-10-05 @ 16:08:43
Postat av: Towe

Det är lätt värt pengarna att använda linser, i och för sig betalar mamma men ändå :) Mycket skönare, speciellt på vintern, då slipper man all jävla imma :b haha

2009-10-05 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0